Rykande scones!

HEJ HEJ!
Idag har varit en lugn dag, jag och Liam har städat lite, torkat golv och tvättat och så =) Han är flitig min son för han försöker verkligen hjälpa till, även om det blir helt fel ibland och han lyckas dra ner alla kläder jag har hängt upp eller när han går precis där jag torkat så han halkar och slår sig.=( Hmm. Ja ja men som sagt han försöker ju! =)
Runt halv ett sa jag åt Liam att det var dags att väcka pappa och han klättrade upp i ilfart uppför trappan och in i sovrummet! Stannar precis vid sängkanten och säger efter att han kastat ut nappen: OOOJ! PAPPA!!!! Och sen lägger han på världens gulligaste leénde och hoppar upp i sängen och drar pappa i håret!
Det är en kärleksfull väckning det ;)
Efter gos i sängen i typ en halvtimme så gick pappsen äntligen upp och vi drack kaffe. Sen hoppade jag in i duschen och sen packade vi ner oss i bilen och drog upp till MAXI och storhandlade för 2.500! KAAAATTTTCCHHIIIING! Fast med ett negativt uttal! Men det var verkligen en storhandling, allt var slut! Och då är vi ändå inte klara, balsam och shampoo och sånt ska införskaffas oxå men det köper vi alltid på ÖoB! Får ta det imorrn,jag är hemma då med! Men på fre får han gå på dagis, han har inte varit lös alls idag så imorrn blir en extra dag hemma ifall att något skulle hända. På fredag MÅSTE han gå för jag MÅSTE till jobbet, det är planeringsdag för min del och jag jobbar 8-17! Det ska planeras och skrivas och utbildas och massa mer under en ynka dag så min lilla hjärna lär ju gå på högvarv när jag kommer hem!!
Nu ikväll har vi ätit nybakade scones med te och kaffe! MMM så mumsigt det var! Men vad mätt man blir!! HUJA!
Nu ska Rasmus få en puss för han ska åka till jobbet!
PUSS!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0