LALALAAAA

E re nån annan än jag som ska se premiären för Ullared ikväll eller?
Jag och Sissi, och Emma har jag för mig? =p Har redan bokat en trip dit nästa år! Det ska bli så jävla sweet!!
Den 28e är det PARTY!!!!! Me längtar a lot!!!

Imorse började jag kl 10! NAJJS! Stänger iofs men va fan det gör inget!! ;)
Just nu där hemma håller några tapet killar på och tapetserar i vårat extrarum/skötrum/allt i allo rum! Det blir blåa ljusa tapeter med blåa prickar i! Jättefint!
Varför det just blev blått var ju för att vi tänkte att Liam skulle bo där inne sen när det är klart men nu har han ju bosatt sig bra i sitt rum han sover i nu och jag vill lixom inte störa hans extremt "djupa sömn" på nätterna!! =) Ungen vaknar ju typ 2-3 ggr per natt och vill bara bli omstoppad, men så länge det är så lätt så tänker jag inte klaga även fastän man blir trött såklart!
Byter vi rum så lovar jag er att allt börjar om igen med dålig sömn, seperationsångest och orolig, otrygg så det hoppar vi över helt enkelt!
Nej,nu ska jag kolla till mailen..
PUZZ
PUZZ
PUZZ

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0