inskrivning! =)

Är helt uppsvälld och mätt! Vi har fikat nyss, med pepparkakor o kaffe o vindruvor!
Tänkte att jag köper vindruvor och knaprar på ist för massa godis och chips så vi får se hur länge den nyttiga ideén stannar!=)
Var på inskrivning på MVC idag!
Gick igenom alla hälsofrågor o vägde mig och tog alla värden, jag har redan gått upp 2 kilo och allt såg bra ut!
UL på KS sker någongång i feb men jag ska få tjuvkika hos en läkare på mvc nu den 3dec redan!
Nästa möte hos bm är efter det riktiga ultraljudet på ks och det är ju forever dit så då bestämde vi att ta ett tidigare, dels för att jag sa att jag vill se om det lever något där inne, och dels för att bara få se på den lilla puffen där inne =)

Galet seg dag på jobbet idag faktiskt, hela dagis stugan ska ju renoveras, det ska läggas nya golv och det ska bli nya kök på varje avd!
Dom har börjat på min avd och vi är nu tsm me en annan småbarnsavd!
Det går bra men vi har inte kunnat gå ut på hela veckan för dom lägger nytt i hallarna nu! SUCK!
Snart över... snaaaaart!

Snart ska jag gå upp och bada, Rasmus är en pärla som tappar upp ett bad åt mig! ♥
Han säger att det är en lillebror i magen förresten! Han är vekrligen döds säker oxå!
Men fråga mig och jag svarar samma faktiskt! Mår precis som jag gjorde med L och jag har bara den magkänslan på något sätt.. Vi får låta tiden utvisa! Jag kanske rentav drömmer en sanndröm som jag gjorde med L, jag drömde om flygande snoppar!! HAHAH!! =)
Nu:BADA!!! =)


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0