godkväll!

Sitter äntligen i soffan med en kopp kaffe och lite pepparkakor efter en låång dag!
Morgonen var lugn,Liam somnade OTROLIGT om imorse och sov från halv sex till halv åtta! TACK! Han förstod nog när jag sa till honom: sov nu älskling mamma behöver vila lite till, snälla? =)
På em var vi på fika hemma hos Liams faster och kusiner och firade gubben Nicklas som fyller 31 imorrn! Vi åt glass, jag och Liam åt nog mest tror jag, min mage digga inte riktigt det som att det inte var laktosfritt men Liam älsklingen åt bara för att han fick äta, för det var inte ägg i den! oj vad han njöt! =)
Imorrn e det mån igen,pustar och fräser! SNART ÄR DET JUL OCH DÅ ÄR JAG LEDIG!
Jag vill ha snö,för då blir det ljusare och då blir jag gladare! Är så jävla trist ute nu! Man åker till jobbet när det är mörkt och man åker hem när det är mörkt!
Filmen vi såg igår var grym! Det bästa är att jag kan säga det helt ärligt också för jag somnade inte! hihi=)
Klarar inte av att påbörja en film eller serie längre för jag tokdäckar! Min favvo serie, desperete housewifes, har jag missat två avsnitt efter varandra av för att jag somnat! SÅÅ IRRI! Tur jag har min bff som kan uppdatera mig! ;)
Nej, nu ska jag snyta min täppta näsa och sen se på LA INK och kanske måla badrum?:s
PUSS

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0