Belgisk dröm!! =)

Just nu äter jag såna där extremt goda belgiska sjösnäckor och jag bara MÅSTE ha en till, hela tiden (A) =)
Idag har vi varit och julshoppat på RUSTA bla och hittat en hel del jul pynt! Granlinda till framsidan, en lykta, chokladen och en jättefin ljusstake! Och en och annan julklapp utöver detta! Liam fick tidiga julklappar, en jättefin affisch med Nalle Puh och Tiger och Nasse på som leker och skuttar,skit sööööt! Sen en jätte cool och jättemysig tiger matta, inte disney-tiger utan en vanlig tiger med ett jätte stort huvud, ni vet en sån där klassisk björn mattta som ligger på golvet med ett öppet jätte gap? En sån fast med en tiger och utan gap! Liam älskar den! Han går och drar i den och ligger på den och myser!
Kvällens middag var sega lövbiffar med pommes frites och kall beasås samt persilje och vitlköks smör! Bortsett från dom sega köttbitarna så var det jätte gott! Jag misslyckas alltid med lövbiff, hur snabbt jag än vänder på dom och tar bort dom från pannan så blir dom sega! Och så kallnar dom så jävla snabbt! Det är därför vi aldrig äter det men nu blev det så att vi köpte uppe på MAXI för det var bra pris! Jaja,nångång kanske jag lär mig!
Jaa just det, idag kom julkorten hem som jag beställt! Dom blev jättefina och jag är skit nöjd! Självklart föreställer dom Liam i tomteluva!! =)
Gör som jag och beställ från POSTFOTO! Jag fick tio julkort under hundringen! Fraktades på två tre dagar! Smidigt!

Nej,nu vill jag bara kramas med Rasmus innan han drar iväg och tjänar pengar!
Det ska jag också göra imorrn, planeringsdag som sagt och just nu är jag inte direkt taggad!
PUZZ!!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0