090506

Idag har jag och Sis promenerat i vackra Valsta! Helt ärligt uttryckt! Vi gick upp vid Sirius och Orion Och Marsgatan och det är ju jättefina hus där! Mysig omgivning helt enkelt! =) Och solen sken och svettet flöda! Varmt blev det efter uppförsbackarna!
Liam reste sig upp helt själv ikväll! Så stor nu min Mulle!


Han fick lunch med fisk och dill idag och sen fick han ett rån med smör på och det smöret hamnade i håret. Och resten av maten i ansiktet! Han kan ju SJÄLV nu!! =) Så fettit och härligt så! Men söt ändå såklart!



Han har till och med potatis i ögonen! =)




Här är min söta buse! Håret står all världens väg som vanligt! =) ♥


Nu ska jag ta reda på hur fan man gör inläggen inramade.. Har ju inte ens den kod som det står att man ska ha,men vi får väl se om jag löser ändå. PUSSAR!

P.S Cissi, jag saknar dig redan!! ♥

Kommentarer
Postat av: c

Saknar dig me!!

2009-05-15 @ 13:56:32

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0