senaste nytt :)

För nån helg sen var det party hos Madde,några kollegor från hennes jobb och dom gamla vanliga härliga brudarna,Sis,Emma,Madde och jag var där! Det var så kul! Vi spela Alias,helvete vilket drygt spel!!Hahaha! Senare på kvällen blev det utgång till KC. Där har jag inte varit många ggr,entra Garage oxå men gick därifrån lika snabbt typ,vilket jävla skit ställe! Dansa som en galning till allt på KC och skrek:ÅÅh den här låten,vi dansar!! Typ 3612ggr,men såhär i efterhand minns jag inte en enda låt! Haha,så jävla bra!

Grillade med Ran Madde Jimmy Sis Seb och Liam och Rasmus på valborg.
Riktigt god mat,grillade spett med sås och potatissallad.
Men ack så kallt! Jag såg isbjörnarna i skogen!!







I fredags grillade vi igen,med C och M=) Riktigt trevligt!
På lördagen åkte jag och Rasmus och Liam till Sigtuna med en picknick och glatt humör!
Guuud vad mysigt det var att komma ut i solen. Liam njöt verkligen,han skulle käka allt,och försökte tom att klättra i träd =)
Vi åt glass oxå,R kommer tillbaka en hel halvtimme senare uan mjukglass,dom hade fått strömavbrott så det fick bli kulglass! Gott det med men inget slår fan en mjukglass med karamell strössel!!

Igår kom E förbi och käkade middag.jag bjöd på tandorikyckling i ugn med ris och sötsur sås och vitlöksbröd! Det var så gott och han tyckte nog det var extra gott som att det var fet mat och han var bakis!! Han stannade på kaffe och bulle och busade ur Liams sista krafter sen drog han hem till sig och fick feberfrossa stackarn! Då e man fan bakis asså!! =)

Idag har jag lekt med min vän Cissi. Vi har sprungit runt i princip! Först till läkarn för att bort mina stygn. Så attans skönt! Tog inte ens en minut! Sen till BVC för att hämta nya droppar men när vi var där hade dom ju lunch stängt såklart,så då gick vi ner till Systrarnas och fikade under tiden, sen upp igen och sen hem. Väl hemma åt vi toast och sen var det dags att åka till KS. Är så glad!! Fick goda nyheter där!! Den som vill veta får väl fråga..
Vet aldrig vilka äckel som är här inne och läser!!

Ne,nu ska jag duscha,finns ändå inte nåt att se på tv!

Madde,såg dina tattoos på Face! Du är bra gumman,du kommer bli bättre.Så kul och bra att du hittat offer!!



Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0