motto

"LIVE LIKE THERE´S NO TOMORROW" tycker jag är ett väldigt bra ordspråk!
Lev varje dag som om du inte får någon morgondag,låter kanske väldigt sorgset men ändå sant och uppriktigt,för man vet ju aldrig ändå, om man får någon morgondag?

Kan bli sådär djup och gå in helt i mina tankar om döden ibland... Jag är så rädd för döden..!
Jag vill dö när jag är gammal och kan se tillbaka på ett liv fullt av lycka och glädje.
Jag vill inte dö nu,jag är inte färdig med livet ännu, jag vill se mitt/mina barn växa upp, se att dom har det bra och blir bra människor med bra värderingar. Jag vill kunna finnas där för min familj och vänner när dom behöver det!
Det är nog därför jag är så rädd för döden,för att jag inte är klar här på jorden ännu!

Älskar min son(som är det bästa som någinsin hänt mig) och min underbara "man"(även min bästa vän), mina föräldrar(som gav mig mitt liv),min älskade lillasyster (som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta) mina vänner(som finns där i vått och torrt)! Glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Madde

aaaw sötisen. Fan tänk inte på det så mycket, kan man bara bli olycklig av. Kan också komma in på dom tankarna att man faktiskt ska dö en dag. Ibland kan man komma på sig själv sitta och tänka att det aldrig kommer hända en själv.

Går liksom inte undankomma hur mycket man vill. Men då brukar jag tänka på en film som är så fantastiskt bra (green mile) när Tom Hanks får den där förbandelsen på sig och ser alla hans nära och kära dö mitt framför honom (hans fru, barn och även barn barn) Då tyckte man bara synd om honom att han var tvungen att fortsätta leva!! Fast han själv var gammal och grå och kände att han hade levt sitt liv. OCH RÅTTAN DÅ! stackarn!! Brutalt fin film..

Nu blev jag sugen att se den bara för det..

skvätt skvätt.. hihihi..



Du finns i mitt hjärta med kusin! För evigt =)

LOVE U !!! ♥

2009-05-20 @ 18:12:42
URL: http://madzans.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag lever med ständigt dödsångest. Precis som du skriver vill inte dö nu. Men prata me en kollega o man ska nog inte tänka så mycket på det. Dör man så dör man. Men denna dödsångest e jobbig!! Gahhh ...! kram

2009-05-20 @ 20:57:23
URL: http://livetsomemma.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0