Vart tog solen vägen?

På måndag nästa vecka skulle det börja bli bra väder igen...
JA TACK,känner mig deppig och extremt uttråkad när det är sånt här väder, och nu har vi haft det i typ två veckor så jag börjar lessna LITE smått =)
Min mage är paj idag,har så ont.. Skulle inte ätit pannkakorna igå :P
Funderar på om jag är gluten allregisk? Fast bara när jag äter pannkakor isf.. Får ju inte ont när jag äter bullar och annat med mjöl i?
Mysko det där..
Kanske är ägg intolerant...? Finns det något som heter så ens?

Mina p-piller är underbara! Har inte ont i magen,blöder ingenting och humöret är på topp!
Visst,jag har bara ätit i tre dagar än så länge men jag märker skillnad psykiskt och det är huvudsaken!
Ingenting kan någonsin bli värre än som det var med kopparspiralen! Usch och fy fan för den!

Idag lite senare ska vi upp till Maxi och handla till kalaset imorrn. Spännande!
Orka längta efter dagens "höjdpunkt" att handla på Maxi? Vilket liv man har som mammaledig ;)

Och nej,jag tänker inte gå ut idag om ingen tvingar mig.. Har en sego dag och nu ska jag in i duschen och bli varm =)

XOXO LILLY

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0