29jan 09

Tja!
Idag har jag och familjen varit på elgiganten och spanat in vår nya snygga lcd tv från Lg, oj så snygg!! =)
Sen åkte vi till barnens hus för att köpa ny nappflaska och nappar till vällingflaskan, samt kika efter en ny vagn, men dom hade inga vändbara vagnar och då får det vara. Har ändå hittat en skitsnygg på babyland, en Quinny freestyle heter den, har jättebra pris just nu men erbjudandet går ut den 1feb så vi får skynda oss om vi ska ha den...

Sen har vi varit på maxi också,och handlat mat. En snabb sväng in på hm oxå förresten,köpte nya snygga bodysar åt Liam, kortärmade vita med nåt litet tryck på, sju st i en frp , perfekt!  Ungen är så jäkla varm så han har bara en body och typ mjukisar hemma, sen är det bra att ha när han har en tröja över lixom :p Han blir dyngsur om han har en långärmad body och en långärmad tröja på sig, FAAAAAN VAD INTRESSANT!!!! Hhah!

Snart ska jag slå på kaffe och knapra på min iskalla chokladkaka, måste ju äta nåt hela tiden =p

Pussssssssar!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gums!

Önskar jag kunde hjälpa dig, men jag kunde inte heller!

Thezz har hjälpt mig o designa den.. =(

Och vad jag minns så va ni inte så goda vänner längre..?

Det var ett väldigt intressant blogginlägg om Liams bodisar!! HAHAH.

Pöss

2009-01-30 @ 18:17:45
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0