massa nytt på en gång!

VI SKA FLYTTA!
Nu på torsdag ska vi skriva på kontraktet och sen den 1 okt tar vi vårt pick och pack och bosätter oss i Sigtuna! =)
Här är vårat blivande hem:

Förhoppningsvis kan vi börja flytta in redan i mitten på sept men det beror på hur det går för dom som bor där nu med derars flytt!
Det ska bli så underbart att få bo stort!
Vi kommer bo i en fyra lixom! Det är super bra sen när syskonet anländer! =)
Denna lägenhet räknar vi som ett radhus då vi bor på bottenplan och har sån tur att vi bara kommer kunna släppa ut våran vilde när han vill leka =) Hahha!
Det är lekplatser överallt i hela området och det är väldigt barnvänligt och tryggt,området ligger långt in och det finns inga bilvägar där inne=)
ÅÅ jag är så glad! Så jävla glad!

Idag var min andra dag på jobbet och det funkar bra!
Min avd har blivit en små barns avd och jag har verkligen nada rutiner på det och därför känner jag mig galet ny i det hela! Men det går bra ändå,idag kändes bättre än igår och imorrn kommer det väl kännas ännu bättre. Rutinerna kommer in snabbt och det är skönt! Jag känner mig som en ny männsika på jobbet nu. Efter jag blivit mamma har jag mognat och verkligen blivit vuxen och det speglar av sig på mitt arbete. Jag känner mig äldre på något sätt,mer erfaren i det jag gör och det är så skönt att kunna tänka på sina egna erfarenheter nu när jag själv har en liten junior,man kan lixom prata med föräldrarna mer förstående. Jaa,svårt att förklara men så är det iaf! =)

Ska bli så jävla lovely och få lön! En helt full laddad lön med bara massa pengar till mig! Hahha ne inte riktigt men nog fan ska jag unna mig kläder och smink och bara massa onödigt jävla skit som jag inte behöver! Japp,unna mig. Det är på tiden det :)

Liam växer och blir bara större och större! Han är idag exakt 14 mån och 10 dagar gammal! =)
Han springer runt för fullt och pratar och pekar och varje morgon är han lika exalterad över alla lampor vi äger som hänger i taket! OOOOOOOOOOOOOJ,titta!!!!!! skriker han och pekar uppåt! Efter detta har uppretats typ 18 ggr på raken så säger man bara jaaa oj oj ! Heheh,sötaste!
Han vinkar till alla , ja menar verkligen alla, när vi är på väg till dagis. Och så säger han något som jag inte kan skriva ner men det låter som hej dåå. Imorse sa han ett nytt ord, BABOO!! Det enda jag kan tänka mig att det betyder är nog BRAVO,det säger vi väldigt ofta här hemma,och det sägs nog ofta på dagis oxå!
På dagis går allt skit bra! Igår att han så mkt att fröknarna trodde att han skulle få ont i magen,hehe det är min son det! Han vill ha mat så länge han sitter i stolen! Han dansar när det är samling och vinkar till alla förbipasserande ute på gården. Han finner sig helt enkelt och är väldigt trygg i sig själv! Då blir jag lugn och kan hoppa på tåget med gott samvete!

Min gubbe åkte nyss till jobbet,jag gillar inte honom just i denna stund...
Han ville inte stanna på Statoil för att köpa Maltesers till mig och sen åka hem igen och lämna dom till mig!
MEH;VAA FAAN? Nej,jag tycker inte om honom just nu...
Vad ska jag äta nu då?
Detta sjuka jävla söt begär jag har!!!!

PUZZ



Sid,min vän. Jag har uppdaterat nu :)

Kommentarer
Postat av: sissi om ja får be.

äntligen min vän.

se till att göra det lite oftare tack :P

2009-08-25 @ 20:31:52
Postat av: madde

Åhh vad kul gumman !!

Allt verkar på topp med Liam, jobb och nytt HEM!!!

Ända som är lite trist är att det är i sigtuna... Nu kommer vi träffas mer sällan ju =(

Ska skaffa körkort nu och endast för din skull. (OCH IDAS SOM OCKSÅ BOR PÅ ANDRA SIDAN JORDKLOTET!!!) hahahahhahaa..

Älskar er ändå ♥

Puss puss från sjuklingen !

2009-08-25 @ 23:17:41
URL: http://madzans.blogg.se/
Postat av: Lillesyster

Håller med Sissi, du måste verkligen uppdatera din blogg lite oftare TACK!!



Alis körkort är på G så då kommer vi träffas oftare, saknar dej! <3 <3 <3 <3

2009-08-28 @ 09:56:12

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0