5aug redan!

Idag har jag och Liam varit på eurostop med mormor och shoppat lite =)
Liam fick en skitsnygg höstjacka och två par långärmade tröjor och ett par svarta mjukisar,perfekta dagis kläder!! =) Pappa betalade det utan sin vetskap ;) Kortet låg ju bara där hemma i sin ensamhet!! :p
Jag köpte hårfärg till mig själv oxå,samt massa annat små plock :)

Vi käkade en skit god toast där oxå,riktig utomlands känsla man fick när värmen låg på + att dom spelade LAMBADA på stereon!! =)

Efter att vi varit hemma ett tag bestämde jag mig för en picknick och satte på kaffet i högsta hugg och packade ner muffinsen jag bakade häromdagen. Ut kom vi efter lite om och men och väl framme fikade vi och Liam var så nöjd med sin krok och sin mer :)
Han åt så mkt sand oxå ungen! Så mkt har han aldrig stoppat i sig,och vilka miner sen! Det var inte det minsta gott att äta men ändå åkte det i mer ,han är snabb som blixten!!
Efter våran picknick och lek gick vi upp till c och handlade pasta och lite annat och på vägen hem somnade våran lilla vilde,jag drog ner sufletten helt för han fick solen rakt på kroppen och sen rätt var d var blev d knäppt tyst där inne,där låg han hel däckad lilla busen! Det tar på krafterna att vara igång hela dagen! Plus att han vaknade en timme tidigare imorse oxå,kl 7 var det uppstigning! Jag var helt slut,dum som jag var gick jag inte och la mig förens vid tolv tiden igår...?


Nu sover vilden efter en god middag och ett mysigt bad!

Jag ska ladda upp lite bilder tänkte jag :)



Som sagt: SNABB SOM BLIXTEN! :) Han skriker sitt bus/glädje tjut på bilden oxå :)

Va fan,i skrivande stund bråkar jag med usb kabeln till rasmus mobil,(den som har alla bilderna) och det verkar inte fungera!!

Tar en söt bild till,dock inte heller från idag.. =/



Bästaste killarna någonsin ♥


Uppdaterar senare om jag får igång kabeln!

PUZZ

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha. Fan vad roligt! Go Liam :) . Vart så satans less på att den personen kan skriva vad som helst, så då tänkte jag va fan jag skriver vad jag vill med! Hehe. Puss på er :) GÖRE BAH!

2009-08-07 @ 18:08:25
URL: http://madzans.blogg.se/
Postat av: Moster

Saknar dej min skrutt. Moster älskar dej! <3

2009-08-12 @ 21:11:04
URL: http://neroze.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0