nu är lägenhet vår!! :)

ÅÅ vad skönt det är att bara ligga i soffan!
Just idag är jag lite xtra trött som att jag öppnade imorse,uppstigning kl 5. Otroligt nog så vaknade inte Liam när jag klev upp utan jag hann t.o.m lämna hemmet innan det var dags att vakna för hans del. Skönt för honom,han har ju sovit jätteoroligt ändå sen i söndags och har fått sova halva nätterna inne hos mig och han tyckte gärna att det skulle vara kul att vakna kl 5 varje morgon,hur mysigt som helst om du frågar mig men han var ju helt slut då redan på morgonkvisten och efter lunch nickade han till i stolen, Nu inatt sov han superbra hela natten inne hos sig och vaknade som sagt senare imorse, kl 6.15.
Jag tror det beror på att hans underbara fröknar hade uppmärksammat hans trötthet och föreslog att Liam skulle få vila/sova en liten stund på fm oxå,antingen i en sulky eller hos en fröken. Vi tyckte det lät bra och nu har dom gjort så i två dagar. Han sover bara i max en halvtimme och det gör susen för min lilla älskling! Hoppas denna natt går lika bra!Förstå vad mycket som försiggår i hans lilla hjärnkontor .=)
Nya tänder har han oxå, en hörntand har kommit ut och en är på g i underkäken och en till har kommit ut där uppe =)

Idag efter jobbet mötte jag upp mina killar och gick och lekte på en gård bakom KC en liten stund innan vi skulle in till SH för bokat möte. Liam hade skitkul där på gården och han vinkade till alla som kom förbi! Dessutom tror han att alla djur låter som en gris"svårt att skriva hur han säger men han låter verkligen som gris" så när en vovve eller en katt går förbi så pekar han och låter så och sen vinkar han! ♥
Nu är kontraktet på skrivet iaf och vi har tom fått en parkeringsplats inte allt för långt borta med elstolpe! NAJS!
Inflyttning sker 1a okt och våran nuvarande lägenhet kommer ut på hemsidan nu på tisdag tillgänglig från 1a okt. Perfa!! Hoppas verkligen och jag håller alla tummar och tår för att det finns någon som vill flytta in här med så kort varsel!

Ikväll (snart) ska jag se på min absolut största idol! JIM CARREY. Fun with Dick och Jane går kl 9 på 6. Jag har förstå parkett,popcorn skålen ska vara laddad med rykande popcorn och en stor kanna med saft ska ställas fram! Hoppas jag pallar trycket och ser klart hela filmen nu också! Älskar när han står i hissen och sjunger och hoppar! *asg*
Jag önskar att jag får träffa den mannen någon gång i mitt liv,fan vad häftigt!

Nu ska jag förbereda allt gott och hinna blossa lite innan filmen så ,BYE BYE!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0