lite AV lite


Tittar på ankorna! Det var så mysigt! ♥



Sparkar på sin älskade boll!



Sån härlig sommarbild,detta var i början på juni tror jag :)

Måste duscha.............Måste duscha......
Måste eller ska?
Ska mest... Eller?
Asså.. Det är ju skönt att stå där i värmen men jag ligger ju så skönt här i soffan..
Kommer ångra mig djupt om jag inte gör det imorrn!
Imorrn ska jag till Sis och hjölpa till med antingen städningen eller med packningen..
Liam slipper hjälpa till för han är på dagis under tiden!
Nej mennee.. Duscha? Måste duscha.....
SUCKAR DJUPT OCH HÖGT OCH FLERA GGR EFTER VARANN..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar min.. Ska bli kul att se er nu på Lördag! Älskar er..

2009-08-20 @ 18:59:50
URL: http://neroze.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0