Hej!

Shit vilken fruktansvärd tennis arm jag har! Självklart i vänster arm oxå,den som jag gör allt med! =(
Idag har jag varit på jobbet hela dagen,vi hade planeringsdag och det var riktigt kul att komma dit och träffa alla kollegor igen! Ska bli kul att börja jobba och blev mer glad åt det nu när jag varit med och planerat inför hösten. Känns jättekul att börja jobba igen! Läskigt och nervöst men ändå kul!

Idag har Liam varit själv på dagis i två timmar,pappa satt i pers.rummet under tiden,och allt hade gått jättebra när han kom tillbaka. Liam hade bara lullat vidare efter pappa gått och sen hade det bara rullat på,under samlingen hade han dansat och sprungit runt och morrat =).
Till lunch åt han makaroner och hamburgare och minimajs och allt var jättegott! Alltså inga problem med inskolningen och antar att vi nästa vecka kommer uttöka tiden ifrån varandra så han kommer i det ordentligt tills det blir på riktigt! Det är så kul att våran son börjar på dagis,det går så snabbt! Jag vill börja baka på en ny men jag får inte :p

HIHI
PUZZ
-här nedan delar jag med mig av min söta son på bild :)
















Kommentarer
Postat av: Moster / Lillesyster :) <3

STORA POJKEN!! Han blir bara större och större.. Det går för snabbt, måste få träffa er.. Saknar er otroligt mycket! LOVE UUUUU! <3 <3

2009-08-15 @ 11:47:44

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0