30okt08

idag har jag:
vaknat av en jätte pratglad liam *mys*
duschat
ätit frulle
matat liam
insett att jag har ont i ryggen
klagat över att jag har ont i ryggen
insett mitt tycka synd om mig själv behov
bestämt mig för att umgås med sis och seb
klätt på mig och liam för att knalla ut i stormen och kylan för att gå hem till sis och seb
väl där hade jag det varmt och mysigt och trevligt
matade liam och seb
cissi kom
gick ut i stormen och kylan återigen för att besöka sigtunahem och kina för lunch
gick till willys med sis och seb och handla diverse saker
klagade till kassörskan om att blöjorna var dyrare än vad det stog på lappen.. *handlade om typ 18kr så vad var det att tjafsa om egentligen*
gick hem till min sura/förbannade karl som hade problem med liams spjällsäng...*vinglig säng måste skruvas åt*
skicka iväg karl till jysk för bytaeav kökstolar
lagade mat
drack kaffe
och sen till det stora problemet elin har!!!!:
frosseri!!
fan vad jag äter!
inom loppet av typ en timme har jag ätit ballerina kakor ,
typ fem st,
några after eight...
 lite saft...
paus en stund faktiskt...
ångest...
tröst äta...
måste ha mer men vad?
ahh, kex och vindruvor....
 med vitlöks smör...
hur fan får jag i mig??
kvällen är ju inte slut än så det blir säkert mer.. rädd för mitt behov fan..
tur att jag rör på mig om dagarna!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sen har jag en oerhörd längtan efter en grej..
något som ingen får veta än..
 eller som alla redan vet tror jag..
om dom tänker efter hur jag funkar..
varför kan jag aldrig vara nöjd med det jag har?!


vill:
sluta frossa i mig allt jag kommer åt
gå ner i vikt
på riktigt anstränga mig och faktiskt träna
börja i VV
tatuera mig!
gifta mig borgerligt
få lönelöfte på banken
köpa hus
åka utomlands

gå och lägga mig! kram E

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi kan kämpa med vikten tillsammans, det är lättare att peppa varandra! :)

2008-11-03 @ 19:12:34
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Therese

Gumman då, vi vet nog alla vad du vill ha.. ;)

Jag tror jag förstår i alla fall... :)

Börja vv? Ring mig. Puss

2008-11-08 @ 20:40:11

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0