VAB

Hemma idag med Liam,han är lite sliten om man säger så. Hela helgen har bestått av feber och hosta och rinnande näsa! Ingen feber idag och hostan har blivit mycket bättre! SKÖNT! Får se nu under efter middagen hur han mår,kanske blir jobb/dagis imorrn!
Nu på fm har jag varit med Cissi och vi var nere till C och handla lite och sen gick vi upp hit och drack te och kaffe och åt upp resterna av min utsökta hallon och blåbärs paj och så fick vi oss typ en hel burk med vindruvor oxå :p Just nu ligger mina älsklingar och sover,den lilla har sovit i över två timmar nu,skönt för han! Han lär ju vara helt dyngblöt när jag tar upp för han är ganska påklädd...?
Det ska dammsugas och moppas idag,vi ska till eurostop och handla lite oxå! Passa på när man är ledig!
Idag kommer min älskade lillasyster hit! Dom ska bo hos mamma och pappa nu när dom är bortresta,Ali skulle jobba med destination Märsta så då passar dom på och tar tillfället i akt att bosätta sig i Märsta under tiden :p
Ikväll ska vi bjuda på middag,funderar på lasagne *mumma*.
SES,puzz!

Mitt charmtroll!! ♥
Charmtroll

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0