Nyklippt gräs luktar så gott!!

I helgen har det hänt mkt! I fredags var jag o Madde o Liam i stan, bla var vi inne på butrix och shoppade loss till möhippan. Herregud vad grejer dom har! Så kul!!

Madde erkänn att du ville köpa dessa hattar!!? =)




Sen käka vi på mcdonalds*mums mums*
Sen skulle vi in på toa för att byta blöja på Liam,"vill tillägga att det var trångt därinne"!
Madde lyckades på nåt sätt komma åt lampan så den släcks och där står jag med byxorna nere vid knävecken och får panik och skriker - tänd tänd, självklart råkade Madde trycka på larmet istället och det tjuter på hela mcdonalds! hahahha så jävla pinsamt för jag sliter upp dörren och upptäckte väl där ute att tröjan knappt var neddragen över byxorna! Shit,det var så kul! Och så pinsamt!

Liam och morsin Madde dampar loss ♥



Just det,förut för några veckor sen sa Liam Hanna en hel dag,vet ej varför då vi inte känner någon vid det namnet. Men iaf så när vi står i kön i väntan på händelsen inne på toan så börjar jag prata med en pappa som har sin dotter på höften,skit söt liten tjej som säkert var i Liams ålder.? Och hon hette Hanna såklart;) Jag blev så full i skratt och utbrister till pappan: Hanna,sa du Hanna? Pappan: Jaa? Jag: Liam,där har du din Hanna, där e hon!! Pappan tittar på mig som om jag hade nåt fel typ och jag förklarade mig och så att han sagt Hanna en hel dag förut och då började han oxå skratta! Haha det var kul,tänk om Hanna o Liam är ett blivande par ;)

Här är Mad med en av alla tusen grejjer vi köpte till möhippan. En stor napp. Observera Rickards min! HAHAHA!



I lördags var det möhippa för Ana.
Vi började med påringning hos henne kl 10 på morgonen,det ekade i hela porten av våra blåstutor.
Vi drack champagne och sminkade och klädde ut Ana sen drog vi in till stan.
Hon fick samla pengar genom att skrika 5 kr för en kram och 10 kr för en puss!
Eller jaa,vi skrek oxå såklart ;)
Hon fick ihop bra med pengar,106 kr =) Det gick till inträde och biljetter inne på grönan!
Efter att ha skämt ut henne på plattan och hötorget satte vi på henne ögonbindel,mp3 som spelade Judas Priest och hörlurar och så åkte vi buss till grönan!
Ana fattar nada och bara ler och skriker: VAAA? VART ÄR VI? VAD GÖR VI? Hahahaha!
När vi betalat inträde och skit går vi till spökhuset och ställer oss framför ett spöke och tar av Ana allt.
Shit vad hon blev rädd!! =)SÅ KUL!
Hon anade verkligen ingenting heller så då blev det ännu roligare!
Men sen tror jag nog att jag var räddast av alla därinne på spökhuset för jag är så smart och säger högt: Fan vad jag är rädd,det är så mörkt,hjälp!!
Och då ska ju alla jaga mig såklart!!
Jag gillade inte att Dracula försökte bita mig i halsen!! Hahah,stackars Madde som fick dra mig runt tills vi kom ut!
Jag var fan helt svettig! Uscha,aldrig igen!
Seeeeeen mina damer och herrar begav vi oss till den helt sjuka och sinnerubbade INSANE!
Jag åkte den och jag överlevde!! FAN vad den var sjuk,den var verkligen insane! Den var så hemsk och jag trodde jag skulle dö,men kul var det!!!!! =)

Hitta en till tand i munnen på Liam idag,alltså den femte som är på g ;)
Var en sväng till Barnens idag och köpte nappar och en sulky =) Jättefin! Så mkt smidigare med en Sulky när man bara ska upp och handla på maxi typ, eller IKEA =) Den tar ju fan ingen plats i bilen och Liam kommer nog älska att sitta i den som att han ser allt framifrån nu=)
Iofs är ju hans vagn vändbar men sulkyn ska nyttjas just för att den är så smidig och liten!
Och så  fin,turkos och svart! NAJJS!

Här är den fast i fel färg.

Ne,nu ska jag sova efter ett hemskt spännande avsnitt av desperata hemmafruar,shit,hur ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha härliga bilder på mig då!!

Ser ut som en idiot på varje :D

Men roligt vare !!! hahaha

Vi måste till Grönan sen allihop ett gäng och åka skiten ur oss!!

INSANE IGEN SÅKLART !!

haha och då måste vi prova sitta åt andra hållet!! hehehehe..

Snart är det tatto dax ! =)

Ska börja rita på dom idag tänkte jag..

PÖSSS!



P.S älskar bilden på mig o LIAM !!

2009-05-27 @ 13:13:33
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0