STORMEN ARNE!!!

Arne har tagit min blomlåda!!!!!
Den finns inte kvar,min fina vita blomlåda,vart är du?

Imorrn ska vi ändå upp och köpa blommor så då kan jag lika väl köpa en till låda men det är så typiskt att den skulle bli stulen! =(

Ska bli fint väder i helgen iaf, 25-30 grader på lör-sön. NAJJS!

På lördag ska jag och Rasmus tatuera oss!
Jag ska göra tre små söta sköldpaddor som klättrar upp på min vad*älska*
Rasmus ska göra ett keltiskt kors men en banderoll i med Liams namn och födelsedata. Så fresch!
Jaaaa,det är sjävklart Madde som ska märka oss! ;)

Idag då... Har inte gjort mkt alls..
Rengjort ugnen,det behövdes verkligen!! Nu är den ren och stinker svinto ;)
Diskat lite oxå ..
Och bara myst och lekt med mulle..
Han kan åka på sin blixten bil nu helt själv. Han blev så stor när han satt på den och sparkade iväg! Dessutom har han rest sig upp från marken själv otaliga ggr idag oxå! *skryter* 
Min (lilla) 1 åring snart! ♥


Ändå gången han är lugn och sitter ner är när boken är framme =)



Det är roligare att klättra upp i vagnen än att gå med den ;)


BYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten har blivit stor, tänka sej den 15 Juni är han 1 år.. GAAAH!!



Igår efter vi hade pratar berättade jag om din blommlåda till Ali, hans svar blev: Om min hade blåst iväg hade jag letat på hela fasanstigen!!



HAHAH!



Love ya..

2009-05-28 @ 14:31:30
URL: http://nerozeblogg.se

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0