Nej,Nej åter nej!

Allting hemma är "NEJ" just nu!
Nej,Liam! Öppna inte lådorna,låt bli skåpen,ät inte toapappret,får jag dosan,ät inte smörpappret!!  =)
Stackars min kille!
Han säger "NEE"  och skakar på huvudet och ändå ska han på´t =)
Han vet precis vad vi menar och vad vi vill med våran extremt nedlåtande röst och ändå är det så kul att krypa tillbaka och börja om! =) Det är ju så gott och kul helt enkelt!! :P


Allt ska ut från skåpet innan mamma ser!


Han tar upp leksaker från golvet nu och lägger dom överallt,speciellt hans nappar. Dom hittar man lite överallt på hyllor och under bordet eller bakom tv bänken. =) Han hjälper till att städa upp sina leksaker nu oxå.. Det är jättekul att riva upp allt från lådorna när mamma har fått ner allt i dom!! BUSE!

Han går som tusan med gå vagnen nu och jag skrattar lika gott varje gång för han ser ut som en liten anka med rumpan vickandes =)

Igår var mamma och pappa här och hälsade på. Morsan färga mitt hår och det blev jättebra! Pappa fixade hyllor på balkongen och nu är det bara en hasp kvar så är allt klart där ute!!


Bus med mormor!

Och bus med morfar!


Nu ska jag leka med Mulle och äta lite frukost!! Bye!


ÄLSKAR ER KILLAR!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0