naket..?

Idag har jag inte gjort så mkt för världen faktiskt..*haha*
Gick ner själv och handlade,eller ja,Sis och Seb var med oxå, men jag var barnvagns/barnfri. Som jag och Sis pratade om,man är så van att dra vagnen framför sig att det känns helt sjukt naket när man inte gör det! Kände mig verkligen naken alltså! Man kan ju alltid dölja fettet bakom vagnen eller hur sis? ;)
Jag mitt smarta arsle bestämde mig för att sätta på mig mina nya ballerina skor för att gå in dom men det var inte en så bra idé,snacka om skoskav! AJAJ stackars mig! Men jag hade sån tur,väl utanför Willys såg jag pappas bil och han var så go och väntade tills jag var klar med shoppingen och skjutsade hem mig! Tack pappa! ♥
Väl hemma öste regnet ner, TUR jag hade då!! =)

Köpte mandelbiskvier som imorrn ska användas som mellis tillsammans med nyponsoppa! Gud det är ju så gott!

Liam är pigg och röjer runt som vanligt! Han har sagt "bäää" flera ggr idag,sötnosen min!!
Rasmus har blivit smittad av son och ligger och åmar sig i soffan;p
Liam fick kokt korv med pasta till middag,oj vad han åt! Han fick i sig en och en halv korv ungen! Hahha bottenlös som vi säger!

Imorrn ska jag och Liam med Cissi,Amanda och Mathilda till sätunaparken och mysa och fika (om vädret tillåter).

Ska se på puckot Chris Tucker i Rush hour nu och mysa med min stora älskling!!
BYEBYE
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har bara haft Ibrahim lite mer än 2 månader och jag känner igenom mej när du säger att du känner dej naken då du inte har vagnen framför dej.



Jag mår piss när han inte är med mej, även fast det skulle vara skönt och njuta av lite lugn då och då..



HAHAH!!



Är dock nyfiken om vart du är just nu? Du får berätta sen, verkar vara något som händer idag..?



Älskar dej syster <3333

2009-05-22 @ 11:52:23

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0