HUVUDVÄRK

ÅÅÅÅ vilken huvudvärk jag har!!
Jobbigt när den bara blir värre och värre,tom ögonen gör ont!
Ska lägga mig i sängen snart och se på tv där inne,är så skönt med tv i sovrummet =)
Inte för att det finns nåt att se på men ändå!

Idag har vi varit ute och farit=)
Först åkte vi runt halva märsta för att lämna lite inbjudningar till Liams 1 årskalas sen åkte vi till Kista och shoppade lite!
Det var bara Liam som fick shoppa! Han ville ha ett par mörkgröna prassel brallor som man kan vika upp till shorts från H&M, en svart-vit randig mössa från Polarn o. pyret och ett 2-pack halkisar från Kappahl.

That´s it for today,jag tror mitt huvud kommer sprängas snart!
PUSSAR!

LÄNGTAR TILL IMORRN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta du bara tills han kan säga "jag vill ha" haha..



Du dissade mig, du loggade ut från msn jag som ville prata med dej! :( gråten i ögat



LOVE U!

2009-05-29 @ 21:59:37
URL: http://neroze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah jaaaa jag fasar den dagen!!

Fan,såg inte ens att du var inne på msn tror jag!! =)

Mitt huve gjorde ju så ont gumman.

PYSS!

2009-05-30 @ 09:41:26
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0