hej dagboken!

Idag har jag och Liam varit i sätunaparken med Cissi,Jessica och Carro och deras barn=)
Mkt trevligt och har massor av bilder på bla Cissi när hon går balansgång på en snurrgrej.. =)
Vädret har varit jobbigt idag,först varmt sen kallt sen regn sen sol och såå kvavt!! Usch.
Men vi hade mysigt ändå på våran filt på gräset med kaffe och bullar och kex.

Efter det följde C och barnen med upp och lekte en stund,jag trodde M skulle köra sönder Blixten ett tag men konstigt nog överlevde den ;)
A blev trött och mös i L:s säng en stund,hon hade skitmysigt där inne =)
Söta tjejerna♥

Runt 4 snacka jag med Mad i telefon och kom fram till att jag och L ska med henne imorrn in till stan och röja inne på Butrix och käka på donken.. Sen helt plötsligt kom vi fram till att vi var hungriga i samma stund som vi pratade och bestämde oss för att träffas över en bit mat på Eddies i väsby för att diskutera en sak som sker på lördagen. *fnissar*. Det blev en nyttig Bussola med DEN SALTASTE BEAN JAG NÅGONSIN SMAKAT!! Förstörde hela pizzan fan =(. Fantan var godkänd dock =).
Väl hemma skulle jag göra kaffe men det blev inte lika gott som vanligt då gevalian var slut,som tur var hade vi budget kaffe längst in i skafferiet som vi har just för "emergencys" lixom.. Bra men inte så gott..

Ska väl sova nu,kl 11 går tåget in mot stan! *ler*
BYEBYE!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0