Det är den 5e idag visst =)

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort ett cellprov. Fy fan för gyn undersökningar men det var ju för en väldigt bra anledning så då får det helt enkelt lov att gå! Så om 4-6 veckor får jag besked om det är någon förändring eller ej! Så jävla bra att vi tjejer får gratis undersökning för att upptäcka ev Livmodershalscancer!! TACK!
Egentligen tog jag fel på dag,skulle vara där imorrn enligt pappret men jag var förvirrad och blandade ihop det så där stog vi imorse,jag och Sis och kidsen och skrattade åt mitt senila jag! Som tur var fick jag tid kl 12 ist så det var bara att komma tillbaka senare...

Äntligen kom skorna från Skopunkten. Nu passar dom allihop,ett par svarta Ballerina skor och två par Slip-ins, en i svart och en i vit.

Nu är det snart dags för sängen,ska hoppa ner i den och mysa framför Hemmafruarna!!
Men jag somnar väl! Är så fruktansvärt trött idag,känner int eigen mig själv! Är nog vädret kan jag tänka!

BYE!

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0