4mars

Hej!
Liam är fortfarande dålig,har haft nästan 40
grader i feber i två dagar idag, hostan är kvar men kommer inte lika ofta,har utslag på hela kroppen dessutom.
Läste på vårdguidens hemsida om dessa symptom och det stämmer bra in med tredagarsfeber.
Så om det är det ska det släppa imorrn alltså! Ja,tack!
Idag har jag inte gjort ett jäkla skvatt!
Får fan ångest över det, jag ställer så mkt krav på mig och vad jag ska hinna göra om dagarna så det är skrämmande. Blir så arg och känner mig toltalt värdelös som människa om jag typ glömmer att ta upp dagens middag ur frysen!?
Hetsar upp mig så jäkligt i onödan!! Det är verkligen så onödigt! På små jäkla skit grejer egentligen,men som jag inte kan låta bli att ta itu med på en gång!
Sätter en enorm press på mig själv faktiskt,så kan jag inte fortsätta.
Ska försöka sänka kraven och ta det lugnt! Lära mig att prioritera.
Men å andra sidan har jag aldrig varit en sån som tar dagen som den kommer,måste vara lite förberedd och ha lite planerat, annars mår jag inge bra! Måste ha allt på mitt sätt för att vara nöjd.
Lider jag av tvångstankar?? :S
Detta tåls att tänka på,ordentligt!

I helgen ska jag shoppa loss! Behöver nya skor och massor av kläder,jeans iaf!
Ska även boka till tid tattoo!!
Så glaad!

Ska stänga av datan nu, är så trött i hela kroppen och jag hoppas verkligen verkligen att jag får sova inatt!
P&K




Kommentarer
Postat av: Emma

Vad gullig du är. Nej bara lite deppig nu. Sjukskriven kan inte röra mig o blabla... Går nog över snart! :) Hoppas att ni mår bättre? Har liam fortfarande feber? Kramae

2009-03-06 @ 20:48:37
URL: http://livetsomemma.blogg.se/
Postat av: Madde

aaaw. Plutten då..

Hoppas att han blir bättre snart. =)

KRAM

2009-03-07 @ 14:31:03
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0