12mars

Har varit hemma hos Sis idag. Hon passar ju hennes pärons hus nu när dom är bortresta och det var kul att komma dit och se hur dom fått det och återuppleva gamla minnen =) Seb har ju blivit så stor!
Liam hade inte riktigt koll på var Sebbe var och körde över han ett antal ggr,han var nära att sätta sig på han oxå!
Men när S fick komma ner i gåstolen så fick han ge igen och L blev överkörd ist!
Hahah,söta små liven! =) Så kul att vi har barn samtidigt Sis!








Vart positivt överraskad där faktiskt,av någon konstig anledning kom vi in på kost/motion och hej och hå,så då blev det så att jag ställde mig på vågen och HALLÅ?
Jag har gått ner som fan! Jag väger exakt samma nu som när jag skrev in mig på MVC!
Såå jäkla nöjd och glad så nu är jag tom motiverad till att börja tänka mig för över vad jag äter!
Hade sån ångest inför vågen helt i onödan! JIPPI!




SNÖ SNÖ SNÖ, åter snö!
Min balkongjävel är helt jävla snötäckt!
Ingen härlig stund att gå ut och njuta av en cigg på direkt!
SKIT! Men varför ska vi få inglasat? Neee,vi ger alla balkongjävlar,tom dom i mitten, glasrutor, utom dom på hörnorna!
Är så irriterad över detta!

Igår tog Liam två eller tre steg längs bordet, det är ju helt sjukt! Ungen blir 9 mån den 15e, vart har jag varit dessa 9 månader?
HAHAHA inte har jag sovit iaf!
Mamma och pappa var här oxå,dom hade Liam -längtan och kom över på en fika, dom hade med sig en leksak oxå,en stapel grej som är jättegod och rolig att leka med, tackar!






Idag är det 13 dagar kvar tills Liam får en kusin! Vill lägga upp en bild på min "tjocka" lillasyster men jag är rädd för att jag inte får! =) Hon är stoooooooor iaf =) Puss på dig lillstrumpan! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Det går ju inte ta miste på vilka som är tokmorsorna till dessa söta barn =)

PUSS PÅ ER!!

2009-03-12 @ 22:51:00
URL: http://madzans.blogg.se/
Postat av: sis

NÄR tänker du skriva ett nytt inlägg? ;)

2009-04-01 @ 14:46:50
Postat av: Emma

hallo! För ett tag sen fikade jag med en tjej som hette Elin på bröboden. Då sa hon att hon höll på att skriva ett blogginlägg... Konstigt vad hände? :P Haha! Hoppas att allt ä bra hörde ni var dåliga. Hoppas ni är friska nu i vårsolen! Pyss

2009-04-05 @ 22:15:43
URL: http://livetsomemma.blogg.se/
Postat av: Madde

UPPDATERA!!!

hihi

Pöss

2009-04-07 @ 22:51:35
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0