Ont!

Åå,min bejbis är sjuk! Det gör ont i mammahjärtat att se han så dålig! Idag har han verkligen varit hängig, han har en fruktansvärd hosta som är djup och torr,näsan rinner och han har haft hög feber! Stackars barn!
Var hos läkaren idag och fick öron och lungor undersökta och allt såg fint ut,fick recept på bricanyl och nu är det bara att hoppas på att hostan ger med sig inom ett par dagar! Är det inte bättre tills på tors skulle jag ringa igen,då får vi göra blodprover! Hoppas inte det går så långt!
Har inte gjort alltför mkt idag,kånkat på L mestadels,skickat ut R för att handla,tagit hand om ett nästintill vattenskadat badrum då L gick lös på duschslangen i badbaljan! Hahha,han hade så kul,försökte fånga vatten strålarna och sula slangen in i väggen när det inte funka! Hmm,undra vem han kan ha fått tålamodet ifrån? (A)

Träffade farfar idag btw,han satt och vänta på farmor som var inne hos läkaren,hon hade visst fått en UVI stackarn!
Farfar var så stolt för brorsan med familj hade varit där och hälsat på igår,han var så lycklig för att dom äntligen fått träffa lilla Sixten och pratade på om hur stor han var! Har lovat att jag ska dit och hälsa på oxå,men va fan,det är alltid nåt annat man gör och sen helt plötsligt har en hel vecka gått! Eller så är man sjuk eller liknande, alltid nåt som sagt,men jag SKA dit! (:

Ida har idag 24 dagar kvar till BF!
Jag lovar att jag är mer nervös än henne!
Har inte gjort annat än coh tänkt på henne den senaste veckan!
Jag är så glad och förväntansfull och nyfiken och nervös så jag orkar snart inte längre!! =)
Det ska bli så jäkla kul!! Fan att vi inte bor grannar syrran! Men då hade vi kanske slagit ihjäl varann ist? Hahah,neerå! Bara lite! Älskar dig min lillasyster! ♥

Ne,nu vill jag gosa ner mig ordentligt i soffan och äta mina underbara Maltesers som min älskling köpt till mig! Han vet vad jag behöver när jag har det berömda röda!  Tack baby!
P&K!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är hjärtat, absolut skulle vi slå ihjäl varandra om vi vore grannar. Men det är ju så syskonkärlek är.



Älskar dej överallt annat! <3

2009-03-02 @ 21:39:39

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0