tjolahoppsansaaaa!

Jag har en ny tatuering!!! =)
Så fiiin!!
Det är tre små sköldpaddor som klättrar sig upp mitt ben =)
Jag är glad över att jag inte visste att det skulle göra SÅ ont som det tyävrr gjorde för då hade jag aldrig ens kommit på tanken=)
Här är den:


Såå nöjd! =)

På söndagen var vi hos min älskade mamma och firade oss på mors dag =)
Min mormor och morfar och Micke var där oxå!
Jättetrevligt var det och mormor var pigg och glad och skämtade om hur senil hon kan vara!!
Var är min väska??? Nån har snott den!!? Åhh skulle jag haft väskan nu skulle jag haft kameran oxå! Var är vääääskaaan? Hur många gånger har jag tjatat om det nu? Hahha hon är så rolig!
Vi åt en mors dag tårta till efterrätt och den var mumsig=)

Vi har handlat en massa i helgen,åkt överallt. Har inte hittat nåt spec,bara kikat lite. Jo,Liam fick en svart slips med en dinosaurie på som han ska ha på bröllopet. Skitcool!

Har inge mer och skriva tyvärr...
BYE



Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0