ANDAS!

Jag höll på att dö nyss!!
Herregud,kan inte ens suga på en karamell..!!?
Satte inte karamellen i halsen utan jag svalde för mkt luft,hahah jaa herregud! Fick tårar och tappade andan,inte kul. RIKTIGT läskigt!
Tänk om jag hade satt karamellen i halsen då? Och Rasmus hade åkt till jobbet? Och jag bara låg där och chippa efter andan.. Hmm,tur att det gick som det gick eller hur? ;p

Idag då.
Har inte gjort så mkt,Cissi kom förbi på en fika och vi snacka lite skit och hon busade som vanligt med Liam ♥.
Sen när hon gick så vek jag tvätt och plockade undan massor o massor av skit som bara ligger överallt,ju mer det blir desto mer less blir man och desto mer skiter man i det,för jag är sån som tänker: Aah men vänta? Vi är fler som bor här och vet var grejerna ska vara..? Men det tankesättet fungerar inte och att jag inte lärt mej det ännu är ett mysterium faktiskt?! =)
Imorse målade jag av Liams händer på ett babyblått papper,sååå kul tycker jag,och det blev så gulligt!
Men jag vet inte vart jag ska göra av den? Om jag ska rama in den eller bara sätta upp den som den är eller om jag ska lägga den i hans pärm och ta fram den sen om 20 år och säga: Jaaa,men kan du förstå att du har varit så här liten älskling? Shit,vad han kommer skämmas då!! =)
Undrar hur jag kommer vara sen, sen om typ femton år? Jag som tonårs mamma lixom? Rasmus skämtar och säger att han ska skämma ut honom framför hans tjejkompisar sen,visa piniga bilder på Liam när han var liten och nakenfis,eller bara säga saker som han kommer dö av..? Och andra sidan kanske inte Liam kommer bry sig så mkt,kanske om vi får en dotter sen,hon skulle nog tycka det var ännu mer pisamt att farsan håller på och fjantar sig!
Apropå pinsam farsa!! JAG HAR EN!!! Hehehe!
När jag var "liten" vilket min pappa tyckte,(typ 15-16år) och jag skulle fylla år och ha middag för mina tjejkompisar eller nåt så sa han alltid nåt i stil med: Jaa,men gumman min,snart kommer alla dina vänner för du ska ju ha kalas! Hahaha,men PAPPA!! Jag ska ha tjejmiddag! Aja,svårt och förklara men han sa alltid så iaf! ;)

Ikväll somnade Liam strax efter 6,han har varit så trött och seg hela dagen,blir väl så när man är inne en hel dag! Det tog inte ens 5 min att natta honom så trött var han som sagt! Undrar bara hur natten blir då? Har tre hårda nätter bakom mig och vill gärna sova själv en natt iaf så man får samla lite kraft! Wish me luck!!

Ikväll är det Oceans twelve kl 21. Har sett alla dom filmerna såå många ggr men jag kan se dom många till för I love it!
PUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0