Stolt!

Måste få skryta och berätta att Liam tog krypsteg idag!! Två eller tre krypsteg efter katterna tog han, men sen var det som att han kom på sig själv och satte sig upp på rumpan istället, sen dess har det inte hänt något mer!

Igår eller om det var i förrgår satte han upp båda händerna på vår baslåda och ställde sig på knäna, såg precis ut som att han skulle resa sig upp och gå iväg =)

♥ Helt otroligt vad snabbt du växer älskling,vi älskar dig hjärtat!! ♥





Här är Liam 10 dagar gammal!



Här är Liam 7 månader och 10 dagar gammal.


Enormt mycket kärlek till dig, du är helt fantastisk!!

Kommentarer
Postat av: Madde

"hmm,har för mig att konstant kissande och grym trötthet är tecken på graviditet???? lalalaaaaa"



2009-02-02 @ 10:20:56



HAHAHA det skulle ju inte vara första gången som jag tar ett test för att sen få se att så inte är fallet.. Men kanske jag ska ta ett...

HA DET SÅ SATANS KUL PÅ BÅTEN!! "JAG E INTE BITTER" haha o inte alls avundsjuk...

MEN SJUUUUK! JAG E SÅ FÖRKYLD..

pöss på re snyggot i brunt och lugg =P

2009-02-05 @ 17:25:54
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0