Hallojsan!

Jag är så glaaad!! Vi har köpt en ny vagn till Liam! Eller till mig,hahaha =) Den är så snygg! Det blev en Quinny freestyle, den är vändbar och med fullt liggläge, så jäkla bra!! Det blev en navy blue, skita fräsch verkligen! Just det, den har bara tre hjul,så lättkörd så det är sjukt! =) Me soooo happyyy! =)=)

Saknar min lilla syster, hon är så stor och så nära att föda barn!! Shit,hon är fan snart en mamma! Sjukt! En liten bebis till i familjen!! Lycka! =)

Hitta en ritkigt fräsch soffa på Haléns idag,i tidningen. En sån där med shäslong eller hur fan det stavas, eller divan är ett annat namn för det oxå, men iaf, hitta en formad som u lixom, så båda kan ha en varsin shäslong att vila i, mm det skulle vara najs! Men grejen är, vågar man beställa från katalog lixom? Tänk så är den inte skön? Palla skicka tillbaka en skitstor soffa. Går ju inte lika snabbt som att skicka tilbaka en tröja direkt! Nee,bäst att köpa i butik,men ikea har inga jag gillar, mio är svindyra och sen kan jag inga fler?! HAhah,lyckat.. Finlandia kanske? Var ligger det ens? Hmm?

Imorrn ska jag hem till mor min och dricka morronkaffe =) Hehhe,Rasmus jobbar natt och vill sova ut imorrn,o pappa skulle inte vara hemma, så då går jag mer än gärna över till min älskade mamma och bara myser =)
Dom har köpt MASSOR med leksaker åt Liam, det är rea nere på leksaksbutiken i centrum för dom har gått i konkurs,så dom hade köpt en del, hon ringde mig efter de varit där och berättade allt dom köpt, inte får att jag kommer ihåg allt men det var bla haklappar, en telefon som du kan spela in på,gosedjur m.m. Pappa hade köpt ett stort hockeyspel oxå, haha Rasmus blev något glad när jag nämnde det.. =)
Bra att han har leksaker där att leka med,så slipper man bära med sig halva hemmet när man ska dit på middag tex. =)

På tisdag ska jag klippa mig!!! Och färga håret!!! Så glad! Hoppas det blir bra,är riktigt nervös...Om jag är nöjd över resultatet sätter jag ut en bild, så ni får märka själva helt enkelt =)

Ska röka nu, fan vad jag röker alltså, sen jag börjat igen har jag typ rökt mer än jag nånsin gjort =) Haha, måst eju ta igen för förlorad tid eller hur? =)

Kan inte sluta titta på vagnen, den står där så fint i hallen och är extremt fin bara.. =)

Jävligt många såna här =) det blev i detta inlägg såg jag!! PUSSSS =)



Kommentarer
Postat av: Madde

Sötnöt!

Du är rolig du med dina =)

Dom kan det inte bli för lite av helt enkelt.

Gud vad kul med vagnen, den måste jag få kika på nån dag =P

Pussis!

2009-01-30 @ 22:32:02
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0