gah!

Personligen tycker jag inte att en blogg är till för att provocera folk och deras liv, är nog heller inte ensam om att tycka detta.
Varför denna skadeglädje?
Måste få påpeka att S är den person som inte (och jävligt sällan om hon verkligen inte vet säkert) snackar skit, tar någons parti! I allt detta kaos har hon varit den som har ställt sig på sin egen sida och lyssnat på alla och ändå förstått, (till viss del) vad alla tycker och känner och vill...
Vill verkligen säga det T, och få dig att förstå att S är den person du kan lita på,hon har inte tagit någons parti!
Sen vet jag inte alls vad det handlar om nu, men om våran berömda fest så kan jag iaf yttra mig om detta.

Kan förstå såhär i efterhand att allt måste ha känts väldigt förvirrande och dizzande av mig, men som vi alla vet så var det ju faktiskt R fest, hans hela släkt var bjuden, hans vänner är mina vänner och vice cersa, jag bjöd inte er, inte heller R, vi umgås inte, inte för att vi har barn utan för att det blivit så måste jag säga. Ingen vet nog riktigt varför.Ni blev bjudna på dopet, för våran skull kom ni, tack, inte för vår "jäkla sons skull" som du så snällt uttrycker dig,
Men måste få tillägga att jag tycker det är lite konstigt och känner mig lite tom inombords när jag såhär i efterhand märkte hur lätt det var för dig att be mig dra åt helvete, att jag inte var vatten värd i dina ögon, utan att ens i frågasätta våran handling, vi som är så nära vänner som du säger. Jag har sagt till dig förr och säger det igen. Vi var inte nära vänner, någonsin, utan vänner. Det står jag för.
Tänker inte be om ursäkt för den kommer inte ursäktas, dessutom klarar jag mig nu när jag börjar se vem du egentligen är. Vill bara förklara mig. Men va fan, jag har typ ingen förklaring. Det bara blidde så helt enkelt.
Och angående C och hennes "nerknarkande kille" så tycker jag inte att du har ett skit med hennes liv att göra!
Förstår inte hur du kan yttra dig om folks liv offentligt utan att egentligen veta ett skvatt! Vad har hon gjort dig?
Du vet inte ett skit om henne och hennes handlingar i livet.
Hennes liv är jävligt bra nu, jävligt bra jämfört med hur det varit, det vet du oxå.
M är hennes nya kille, med en bakgrund som vi alla vet tydligen.
Vi bjöd M på festen för att ge honom en chans, för att C är vår vän.
Han "skötte" sig super och charma de flesta!

Sen att E ska öppna käften och leka Allan Ballan och provocera M dit han ville och tyvärr lyckades är varken C eller M fel, utan E , som har erkänt att han gjorde detta!
M var mogen nog och gick,han vet sina gränser och tacka för sig och gick.
Bra gjort tycker jag!
E vågade inte stå på sig och se han i ögonen, utan glodde ner i marken bara.
Men det jag vill komma till iaf är att om du och T blivit bjudna hade väl sjävklart era respektive oxå varit det!
Och då hade det fan inte vart nå tjaffs om att M var där eller inte!
Jag frågade faktiskt T om hon inte vill ta med sig B på dopet till och med. Så sjävlvklart hade alla fått komma!
Måste även tillägga att C vet vad vi alla tycker om M,både på gott och ont.

Skadeglädje är något jag inte förstår, bli glad och njuta av någon annans problem?
Tycker all denna sörja är sorglig rent ut sagt, att en liten tillställning kan utbrista så mkt?


ÄSLKAR MINA VÄNNER OCH KOMMER ALLTID FINNAS DÄR FÖR ER! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

T är inte ens värd en inbjudan Elin

Love youuuuu!

2009-01-01 @ 21:27:27
Postat av: pernilla

synd att jag inte räknas som vän då jag såg er som vänner men men dt är så dt är kram

2009-01-03 @ 13:44:07
Postat av: pernilla

synd att jag inte räknas som vän då jag såg er som vänner men men dt är så dt är kram

2009-01-03 @ 13:44:50

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0