Då var man brunett då =)

Varit hos mamma hela dagen idag, har tagit det relativt lugnt. Fick sega lite i ena fåtöljen innan L vakna lagom till kaffe stunden. =)
Har i stort sett följt efter min mamma hela dagen, hon har städat nämligen, undrar var jag fått min städmani ifrån? =)
Ne, men så farligt var det inte, hon hade dammsugit innan vi kom så det var bara lite plock här och där =)

Sis ringde på em, hon och J hade tråkigt och ville leka, så dom kom oxå upp, vi snacka lite skit och prata om hur kryssningen närmar sig och hur vi ska beteé oss på båten, hahah svårt att lista ut vaa? =) Mamma och pappa fick träffa lilla Sebbe oxå som charma dom rejält =) Söta Seb ♥

Vi käka där, vi fick stek. Mamma lärde mig hur man gör så nu kommer man väl göra stek i veckor framöver, haha!
Efter maten tog vi fram hårfärgen och resultatet blev bra faktiskt,är nöjd men fortfarande ovan. Så det tar väl några dagar innan man vänjer sig och börjar trivas i det lixom, ska ju klippa mig på tisd, jag ska klippa lugg och toppa allt som behövs! Shiiiaaaattt, undrar hur jag kommer se ut i lugg alltså? Tackar nån där uppe *pekar*, att det finns hårspännen säger jag bara, om det nu skulle vara så att jag ser ut som hej kom och hjälp mig!

Vagnen är ju så lättkörd så det är galet! Man får verkligen tänka sig för innan man tar och svänger för den är så lätt lixom =)

Ska ta hem träningsmaskinen från M och P oxå,har sagt det i hur många månader som helst nu men va fan,det har inte blivit av! Och vart fan ska jag ställa den? Brutal ångest och extrem panik över detta, vill träna men den passar inte i mitt hem!
Eeehhmmm,galet lame excuse!! =)

Vi ska köpa ny soffa och ny tv snart!! Plus göra fondvägg där tvn är nu, kommer bli så jäkla snyggt!! =) Lär ju lägga upp bilder på det sen, jaaaaaaaaaa =)

Stirrar på v-rumsbordet, gissa vad som står där? Joo,en skål full med popcorn *eller den är inte så full längre =)* samt en stor saftkanna. Lite oskyldigare snacks idag men ändå onyttigt!

Faaaan,vad rädd jag blir alltså! Jag hatar vårat s-rum! Tvn där inne knakar som fan,och då låter det EXAKT som att nån går där inne, lite skrajsigt när man är själv! Uscha buscha...!

Ok,bye bye dudeeeeeeeeeees ;)


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0