26jan

SÅÅ EXTREMT UTTRÅKAD FÖR TILLFÄLLET!!
Tur som fan att Sis är på väg upp annars hade jag väl börjat klättrat på väggarna :P
Idag har jag gjort det vanliga, städat!! Hahha, jag är fan manisk när det kommer till städning. Ragge håller fan på och bli tokig på mig. -Sätt dig ner och andas en stund gumman!! -Ja, men jag ska bara. Och så är jag på väg in i ett annat rum.
Grejen är att vi inte ens har stökigt, det finns typ inget att städa, men då plockar jag och typ sätter igång att möblera i skåpen och liknande... Galet!
Liam sover nu,han var så trött lillen.
Han är så envis så helst vill han vara upp hela dagarna men till slut pallar han inte och däckar i min famn, så gosigt =)

Snart är det dags för löning!! OOh yes please!!!! =D
Och snart är det kryssning!!
Längtar såå!

Ne,skriver mer senare kanske.
Pusssssssar!!




UNDERBARA BARN!!




Fattar inte riktigt vad han gör i lådan :p


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0