1jan-09

NYTT ÅR, NYA TAG!
Ska vi se vad det här året kommer med för överraskningar då ;)

Hade jättetrevligt igår, mamma och pappa bjöd oss på middag hemma hos dom.
Fick både förrät,varmrätt och efterrätt =) *mumsigt*
Sen efter Grevinnan och Betjänten gick vi över till oss, och satt här och snacksa på ost och kex och snacka minnen och skit fram till halv två ungefär, då gick dom hem och jag gick och la mig! =) Var lite trött kan jag säga!
Vi hade ju jordens utsikt från våran balkong, vi såg varenda raket som smälldes typ, riktigt fint!!
Förstå vad många tusenlappar som avfyrades =)

Rasmus jobbade igår, men han åt med oss och kom hem innan tolvslaget för att fira in det nya året med oss, mycket mysigt tycker jag =)

Har väl inga direkta nyårslöften sådär, men vi ska verkligen försöka GE FAN I SKRÄPMATEN har vi sagt!!!!
Och sen ska jag slipa lite på min kropp är det tänkt. =)

Liams tredje natt utan nattmål inatt.
Han gnällde bara lite och sen somna han om och jag fick sova fram till efter 8 imorse, gud så skönt!
Jag kommer få sova hela nätter snart! =)

Ska hälsa på jobbet nån dag här i jan, det ska bli kul att träffa alla igen och visa upp min stora kille =)

Ne, nu ska jag ut och röka i kylan.
Over ´n out.

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0