12jan-o9

HEJSAN SVEJSAN!

Var ett tag sen jag skrev här visst.
Inte mkt har hänt heller så det kan ju vara därför.
Fick hem en klänning jag beställt från Haléns idag och den sitter som gjutet för min kropp!! Såå glad!
Ska på 50-års middag nu på lördag och klädsel är kavaj så då måste man ha klänning, eller aa kjol går oxå iofs men jag trivs bättre i klänning, den är skitsnygg!!!!! =)
Idag har jag varit ute och gått, gick runt i en timme tror jag det kan ha varit, jag och Sis var riktigt flitiga måste jag säga! =)
Ska börja kämpa varje dag tänkte vi, hur svårt kan det vara? Är ju jätteskönt att komma ut och röra på sig faktiskt!
Så imorrn kör vi vidare!=)
Liam kan sitta helt själv nu! Han är så stolt när han kan ta sina leksaker helt själv, kan även stoppa in nappen själv,men inte på nätterna minsann!! =p
Han "pratar" för fullt och ger av "jubelskrik", Helt underbart att höra! =)
Häromdagen när jag plocka ur diskmaskinen och L var i sin gåstol i hallen så lät det precis som att han sa "OJ,BLÅÅ". Hahaha =)
Kan inte förstå att han ska börja dra sig upp mot möbler och börja gå så småningom, att han ska säga sina första ord, att han ska börja på dagis. I ÅR!! Till hösten.. Herregud,var tog tiden vägen?!
Mm, man blir lite smått tårögd emellan varven! ♥

Just det, i lördags var Cissi och Pilla över och vi drack lite vin och käka ost och kex. Riktigt trevligt!!

Jag och Rasmus prata om nånting över matbordet idag under middagen, kommer inte ihåg hur fan vi kom in på det öht men det handlade iaf om pizza med curry och banan på. Hur FAAAAAAN kan man äta det? Hur FAAAAAAN kan man komma på ideén om att ens prova de två produkterna tsm??? Ne,min mage vrider sig när jag tänker på det, riktigt vdrigt enligt mig!!  *UUUAAAAHHHH*





Min snygga klänning!


Liam sitter i vår säng!


Man har bra koll här uppe på v-rums bordet!


Älskar dig mitt sumo!! ♥


That´s it for now,take care!



Kommentarer
Postat av: Madde

För att kanske göra dig chockad så är den pizzan faktiskt jävligt god. En av mina favoriter..

HAHAHA

PROVA ELIN!!

PÖSS

2009-01-12 @ 22:41:09
Postat av: Madde

Va på intervju idag, ska tillbaka imorrn för det fastnade ett intresse om mig att få börja på provanställning! Återstår att se imorrn =)

PÖSS

2009-01-20 @ 20:05:22
URL: http://madzans.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0