en vanlig torsdag

Idag har varit en seg dag...
Liam har varit en gnällfis och ingenting har passat.
Vet inte om det är fler tänder på gång eller om han har ont i magen för han "stånkar" emellanåt. Stackars liten! Om han ändå kunde peka eller prata och säga vad som bekymrar honom!

Vi har städat ur och rensat klädkammaren så nu ser man faktiskt golvet =)
Mycket skit hade vi samlat på oss, fick Rasmus att slänga några tröjor och massa annat fick flytta ut i förrådet.
Det är fan rena rama Tetris bygget ute i förrådet,man kan typ stå två pers därinne (när det är tomt alltså) och vi äger ju grejer för minst två familjer så nog fasiken är det trångt.
Sånt pillgöra är Rasmus jobb och han är ett riktigt proffs på tetris! =)

Jag har tvättat och hängt tvätt! Så jäkla drygt att hänga tvätt! Speciellt när man har en buse som drar ner allt =)
Bad dom högre makterna om en tumlare idag men det har inte kommit ner någon ännu! Hallåå??

Liam släpper taget om möblerna mer och mer nu och står i flera sekunder helt själv och balanserar innan han slänger sig ner på golvet, riktigt kul att titta på hans uppvisning! Han är 10 månader gammal nu. Blir så rörd och djup när jag tänker på hur snabbt tiden går. Snart är det höst och då är det dags att jobba! Shit pommes frites! Undrar så över hur vardagen kommer se ut då? Med väckning,frukost,jag ska fixa mig,lämna på dagis,passa tiden så jag hinner med tåget,Rasmus kommer ju hämta på dagis,hem och laga middag och sen bada barnet,jag ska duscha,han ska ha välling sen sova.. Sen vill man ju ha lite tid för varann oxå,herregud jag kommer väl somna framför spisen =)
Det blir nog bra till slut,man kommer ju in i rutiner lätt! Spännande ska det bli iaf!

Imorgon kommer min lilla systerson Ibbe på besök!
Det ska bli så kul att få träffa honom igen!
Såg han idag på camen,han har blivit så stor och tjock =)
Ååh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att du bloggar :D

2009-04-17 @ 21:04:38
URL: http://www.ptrasbilder.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0