080910

Ännu en dag har passerat!
Fan vad snabbt dagarna går!
Imorse skulle jag träffat en arbetskamrat hemme hos henne men det blev inställt då hennes lilla kille var sjuker . =(
Får ta det en annan gång!
Idag har vi varit på barnens hus och irrat! Vi köpte en hoppgunga åt grodan! Snacka om positiv respons vi fick! Gud vad kul han hade i den! Tokskratta och hoppa loss, helt galen =) *så söt*
Det bästa är att man slipper borra hål i taket för att få upp den , utan du spänner bara fast den i dörrkarmen! Fiffigt =)
Har börjat med Semper åt junior nu okså, hoppas vekrligen att hans lilla mage klarar det!

Hoppas det är finare väder imorrn så jag och Sis kan ta oss ut och promenera lite =)

Ska plocka ur diskmaskin nu och sen lägga mig i min sköna säng!
P&K / E



Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0