080810

Imorse vaknade jag en hel timme innan jag brukar, lillfisen var hungrig!
Ska verkligen inte klaga egentligen, lägger han mellan 8-9 på kvällarna och sover fram tills 2-4 på natten då han vill ha mat sen somnar han om och vaknar runt 6, jag går och hämtar honom och lägger han hos mig i sängen och vi sover fram tills 7-8.30 =) Härligt!!!
Men har man sovit fram till 8 i typ en veckas tid så blir man ju van vid det lixom!


Idag har jag varit på bvc med Liam för att titta till hans utslag, läkaren sa att han inte har eksem utan bara är en torris =)
Det är jag med så han har väl ärvt det av mig =)
Snart slut med hans Nutramigen också så imorgon ska vi starta med Semper, hoppas verkligen att han tål det nu och att han slipper få spec mat! Skulle vara såååå skönt att bara kunna köpa färdiga tetror, och kunna blanda i ordning ett mål och ha färdigt i kylen! *hoppas*
Efter bvc åkte vi ut till min pappas jobb och hälsa på en snabbis!
Vi hämtade pengar så Rasmus kan köpa snus till han när han åker till Åland i helgen!
Sen hem till Sis och hälsade på Sebbe som bara sover och sover =) Fick en liten glimt av hans ögon när jag skulle gå ungefär =)
På vägen hem hittade jag 220 kronor på marken!  *då blev jag sån glaaad*  =)
Det får gå till en hoppgunga åt Liam tänkte vi!

Såg att Prison Break äntligen ska starta igen!! Den 20 oktober är det dags!!! Åhh Elins hunkar är tillbaka! =)

BYE!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har sdin sis en bebis?=)

2008-10-09 @ 21:33:18

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0