29nov -08

har funderat på en grej...
nu när utvecklingen gått framåt ganska rejält sen 70-talet typ, då har ju typ minst 50% av sveriges befolkning övergett hem telefon och gått över till mobil. vilket betyder att vi alltså inte har 08 i våra nr längre, då undrar jag om vi fortfarande kallas för 08-or? förstår ni vad jag menar? vi kan ju inte kallas för 070-or för då är vi ju inte en klass för sig längre. nee, det blir för djupt om jag fortsätter... *ler*

har fått upp lite jul pynt idag!
det är så mysigt sååå =)
synd bara att snön inte ville ligga kvar.. =/
det blir ju lixom en helt annan känsla med snö på marken.
jag önskar jag vore barn på nytt ibland, bara för en dag, en snöig dag.
då skulle jag äta så mkt lussebullar, iofs så gör jag det nu oxå =)
men då skulle jag riva upp alla julklappar som man sett i garberoben men inte sagt något till mamma, åka pulka , äta snö, rulla i snö, göra snöänglar och snögubbar, mula lillesyrran, se på kalles presenterat av arne weise typ 80ggr, krama tomten och inte funderat en sekund över vem det är bakom masken "för tomten är på riktigt"! 
mmm, det och säkert mkt mer! kul skulle jag ha iaf!!
hahah , men om jag skulle bli barn på nytt, och mula lillesyrran, då skulle ju inte hon va så liten. (hahahaha) då skulle ju jag bli nermulad av henne ganska rejält... så hon får också bli liten då annars är jag ju helt försvarslös!! *hahah*

nu måste jag lägga mig, blev väldigt trötter...

MEN
en fråga för skojs skull, och jaaa ni måste svara!!!
om du var en av de sju dvärgarna, vem skulle du vara då?

KRAAAAAAAAAAAAAAM!

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA lätt! Prosit!!

:P

2008-11-30 @ 20:48:25
Postat av: elin

skulle nog bli arger :p

eller en blandning av arger och trötter :p

positiv blandning!!

hahah =)

2008-11-30 @ 22:44:15

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0