19nov o8

har fruktansvärd huvudvärk idag..
har försökt med både kaffe och treo men utan resultat, eller jo till det värre typ..
treo som brukar funka för mig annars..?

jag och liam följde med sis och seb ner till c för hon skulle kolla upp hur mkt dom tar för en klippning färgning/slingning, makalösa priser säger jag bara!
trodde kvinnan på "sussies chair" skämta när hon sa -mellan 2-3 tusen-! SÅ MKT??! hutlöst!!
men till slut hitta hon ett bra ställe iaf så snart är det dags för huvud förändring =)

över till något annat.
igår eller inatt ska jag säga, när jag lagt liam och mig själv och precis var på väg att låta drömmarna ta över så ryckte jag till och blev klarvaken... helt plöstligt blev jag öronvittne till grannarnas porr sex! hjälp!! jag blev nästan generad över att jag låg där och hörde allt, men va fan ska jag göra??! hahah aningen pinsamt faktiskt... dom måste haft balkong dörren öppen annars kan man ju inte höra så bra?!!? och vem fan orkar anstränga sig efter kl 4 på morronen med sånt?!? hihi! inte jag iaf! :p

ikväll ska jag laga pannkakor!
det har jag inte ätit sen innan liam kom, alltså typ ett halvår sen, shit vad snabbt tiden går!

imorgon kommer äntligen barnbidraget!
har aldrig varit i så stort behov av pengar som jag är nu =(
eller i behov ska jag väl inte säga, vi har ju allt vi behöver hemma och kylskåpet är fullt men man känner sig så tom utan pengar.
man vill ju gärna kunna fika och käka lunch o så lixom ;)
det ger en viss skön känsla att kunna göra av med lite pengar på diverse saker man EGENTLIGEN inte behöver om man verkligen tänker efter... 
min drog här i livet tror jag, att köpa saker för att man kan..  bara för att lixom. =)

ska plocka ur diskmaskin nu och göra pannkaks smeten, hoppas äggen räcker?! hur många behöver man?

kraaamis!







Kommentarer
Postat av: Madde

Du är rolig du gumman :D

Har läst alla inlägg för inte fan visste jag att du hade en blogg.. Sånt man talar om för släktingar som mig! HAHA..

Fan vad jag längtar efter festen. Och kom inte o säg att det är ett barn till du längtar efter!!!?? Hold your horses.. Mer än en gång vill jag kunna bjuda ut dig på krogen innan du blir på tjocken igen :D HAHA.. jag vet är störd men man är inte det craziga kusinen utan anledning =P

PÖSS PÅ DEJ SÖTIS!

2008-11-26 @ 22:12:08

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0