18nov-o8

man blir ju helt nostalgisk nu när det ligger lite vitt på marken och det är härliga minus grader. =)
såg coca colas jul reklam igår och jag rös i hela kroppen, älskar den!!
inte långt kvar till jul nu, dags att shoppa julklappar och jul pynt!
det blir så mysigt och fint i allas fönster och balkonger när julstakar och julstjärnor kommer upp!

vad önskar jag mig i julklapp då?
en tatuering kanske..?  =)
ingen aning faktiskt...
Liam är min julklapp hihi <3

min bror och lotta har fått sin efterlängtade kille nu, Sixten Torgny Alexander heter han! Så fin och söt. GRATTIS!

min nya telefon funkar jättebra, är helnöjd! kan spela guitar hero i den , sweeet =)

nu vaknade min lilla sumo och vill ha välling.
KRAAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

flaggstångi hittade dig här ;) pussss

2008-11-19 @ 00:17:59

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0