20 dec-08

Länge sen jag skrev här visst.
Har ingen som helst jul stämning, ingen snö på backen!! =(
Ska göra julskinka idag iaf, gud vad gott!!
Håller på att tvätta lite oxå.
Fan, jag hatar när tvättställningen står i hallen och tar plats!
Kunde man inte fått en tvättstuga i lägenheten!? :p

Var och hämta Liams julklappar hos hans farmor och farfar igår, gud vad nyfiken jag blev! Vill bara slita upp allihop! =)
Vi har nästan köpt alla julklappar, alla ungar är klara iaf och det är oftast svårast så skönt att det är klart!

Har ingen julgran i hemmet, är jag dålig då? =p
Tänker på Liam och hans vilda fart i gåstolen, han ska stoppa allt i munnen och dra i allt så då är det lika bra att slopa granen i år, så det inte sker en olycka!

Vilket värdelöst inlägg, hade jättemkt att skriva ner här men när jag väl sätter mig ner och ska skriva så blir hjärndöd...
BYE!


Tomte-Liam<3



Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0